czwartek, 18 września 2014

Poradnik: Jak odnaleźć własny styl?

Witajcie! Dawno nie było nowego posta,a to głównie dlatego że skończyły się wakacje,nie mam czasu,muszę poświęcać dużo czasu na naukę a teraz dużo nam zadają... Ale nie o tym miał być post. Postanowiłam napisać dla was taki mini poradnik jak odnaleźć własny styl. Zaczynamy!

Na dobry początek: co to jest właściwie mieć własny styl? Własny styl to jest mieć swój własny sposób ubioru,nie naśladować innych,nie podążać za trendami w modzie. Mieć własny styl to przede wszystkim ubierać się w to,w czym my czujemy się dobrze a nie w to co narzucają nam inni.
                      
I teraz najważniejsze pytanie: jak go odnaleźć? 
1.Na początek zastanów się,jakie ubrania i w jakim kolorze lubisz najbardziej nosić. Może najlepiej czujesz się w dżinsach i t-shircie? A może uwielbiasz dziewczęce spódniczki i sukienki w pastelowych kolorach? 
2.Weź gazety i poprzeglądaj strony o modzie. Co najbardziej spodobało ci się w zamieszczonych tam stylizacjach? Poszukaj tam inspiracji do tworzenia własnego stylu! 
3.Otwórz swoją szafę i przeglądaj twoje ubrania. Te,w których nie czujesz się dobrze najlepiej wyrzuć,albo oddaj.Możesz również je przerobić,pomysłów szukaj w internecie. Masz przecież czuć się dobrze w swoich ubraniach! 
4.Wykreuj swój styl! Pomyśl,w co będziesz się ubierać,w jakich kolorach... Zainspiruj się radami z wcześniejszych kroków! 

To byłoby na tyle. Mam nadzieję,że chociaż troszkę pomogłam tym,którzy poszukują własnego stylu. 
_________________________________________________________________________________
Na koniec chciałabym zaprosić was na mój nowo założony profil na facebooku oraz instagramie.Bardzo proszę was o polubienie mnie na facebooku,to dla mnie bardzo ważne ;) 

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na notkę :)
    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam swój własny styl, ale często mi się zmienia, więc nie wyrzucam ciuchów, tylko je przerabiam ;)

    Czy mogłabyś poklikać w linki znajdujące się w moim najnowszym poście pod ubraniami z firmy sheinside? Bardzo zależy mi na tej współpracy, a żeby ją zacząć muszę mieć aż 100 kliknięć w linki do tej firmy. Czyli jedno klikniecie od Ciebie to już 1%! Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli uznasz tę wiadomość za spam
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym, obserwacją lub dodaniem do blogrolla♥♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. ja mam jakiś tam styl , ale nie potrafię go nazwać. Jak coś mi się podoba to noszę to :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście? Staram się o kontynuowanie współpracy i mam nadzieję , że mi pomożesz :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na własny styl trzeba pracować latami, ja dopiero eksperymentuje z modą.

    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mysle ze wlasny styl jest gdzies gleboko, gleboko w nas, i musimy sie poczuc tak pewni siebie zeby go z wnetrza wydobyc, i przede wszystkim zdobyc sie na odwage zeby go prezentowac :)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz tylko: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis!
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja noszę to co mi się podoba :)
    poklikasz u mnie? proszę to dla mnie mega ważne... smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rady. Ale ja zawsze kieruję się tym co mi się podoba:)

    ZAPRASZAMY DO NAS- KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) Świetny blog. Bardzo mi sie spodobała twoja bluska z tygrysem ;3
    Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i zależy mi na opini :)
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny blog
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/witam-was-kolejnym-zestawem-ubran.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mila kunis! <3
    A u mnie DIY jak zrobić żyłkowy naszyjnik jak na tumblr -------> 505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z postem, bardzo przydatne rady :)
    Choć ja osobiście nie ograniczam się, że tak powiem do jednego stylu, bo podoba mi się tak wiele odmiennych od siebie rzeczy, że nie sposób za mną nadążyć. U mnie na to jak wyglądam danego dnia ma głównie wpływ moje samopoczucie, a nosić się lubię różnie - raz elegancko, raz na luzie... :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie.

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne porady ;)

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/09/117.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim.zdaniem to wazne, aby miec wlasny styl i wyrozniac sie z tlumu, bo to czesc naszej osobowosci ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam mieszany styl nie jest on określony ;))
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą w pełni - świetnie napisane. Mój styl jest mieszany - zakładam to, co mi pasuje, w czym dobrze się czuje. Cho zazwyczaj wpisuja się rzeczy w trendy, to na siłę za nimi nie podążam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krótko zwiezle i na temat :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. celne uwagi!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :)
    Właśnie zawsze miałam problem z odnalezieniem swojego stylu.
    Ale to chyba koszulki i legginsy :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rady! Super napisany post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/animal.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚLICZNE ZDJĘCIA !!! <3


    MOŻĘ WPADNIESZ DO MNIE ?
    http://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM? FOLLOW FOR FOLLOW ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaraz wpadne na twojego instagrama :)
    Obserwacja za obserwacje?
    Jak tak to daj znać na moim blogu :)

    http://snowy17893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny poradnik ^^

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Odpowiedź u mnie.
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super post ! oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przydatne porady, tym bardziej, że sama do końca nie odnalazłam jeszcze swojego stylu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog kochana! Jestem tutaj pierwszy raz ale naprawdę mi się podoba. Mało jest takich blogów, które w taki sposób przyciągają moją uwagę. Do tego piękny, przejrzysty wygląd, pozazdrościć :*
    A co do postów, to również piszesz bardzo ciekawie. Cofnęłam się o kilka notek wstecz i stwierdzam, że też są świetne . :)
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś kliknęła w bannery po prawej stronie u mnie na blogu! ♥
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam z tym problemu. Noszę co lubię:)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam na konkurs do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post ::)

    zapraszam do mnie
    agniesszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję :) miło że Ci sie szablon podoba bo się starałam!
    coś u Ciebie dawno żadnej notki nie było hmm ... :D ?
    pozdrawiam gorąco! http://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania.
Zostawajcie linki do swoich blogów, jeśli takowe macie - chętnie poczytam :)