wtorek, 5 maja 2015

Wielki powrót


Witajcie! 
Wiem, że obiecywałam Wam, że wrócę tuż po Wielkanocy. Niestety, tak się nie stało, ale teraz powracam, pełna zapału i energii do blogowania. 
Chcę Was przeprosić, że tak długo mnie tu nie było. Złożyły się na to różne czynniki, a mianowicie największym problemem był brak czasu i pomysłów. Jednocześnie dziękuję Wam, że przez te wszystkie dni wchodziliście na mojego bloga! Jestem za to ogromnie wdzięczna i bardzo się z tego powodu cieszę. I mam nadzieję, że nie zapomnicie o moim blogu. 
Niedługo pojawi się nowy post ze stylizacją, więc wyczekujcie tej przełomowej chwili, kiedy to już na pewno powrócę do blogosfery. Tym razem ( obiecuję po raz kolejny! ) nie jest to obietnica rzucona na wiatr. 
Powód, dla którego powracam jest prosty - to Wy, drodzy czytelnicy. Czuję, że Was zawiodłam i nie chcę tego zrobić po raz kolejny. 
Miło by było, gdybyście skomentowali ten wpis i dali znać, że jeszcze czytacie i będziecie czytać mojego bloga ;) 

Dziękuję, że ze mną jesteście! 

3 komentarze:

  1. Hm, tak, aby prowadzić bloga trzeba mieć dużo czasu - zwłaszcza modowego. Czekam na pierwszy post fashion. ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również czasem mam mało czasu na pisanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci powodzenia w systematyczności :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania.
Zostawajcie linki do swoich blogów, jeśli takowe macie - chętnie poczytam :)