sobota, 7 listopada 2015

Wielki powrót + co dalej?


 Nie mam pojęcia, jak zacząć ten wpis. Chciałabym Was przeprosić, że przez ostatni okres czasu nie pojawiały się posty, ale przeprosiny to chyba za mało. W ostatnim wpisie pisałam przecież, że powracam, lecz tak się nie stało.
 Ostatnio jednakże znów brakowało mi wolnego czasu na wszystko. Naprawdę, ta szkoła mnie kiedyś wykończy. No, ale, myślę, że zmobilizuję się już wystarczająco i będę publikować posty w miarę regularnie.
 Mogłabym się jeszcze długo rozwodzić nad tym, ale tylko bym Was zanudziła. Chcę Wam natomiast jeszcze podziękować za to, że regularnie wchodziliście na bloga i komentowaliście. Nie wyobrażacie nawet sobie, jak wiele to dla mnie znaczy.
 Jutro powinna pojawić się nowa stylizacja. Zmieni się także wygląd bloga, bo jak na razie jest jeszcze wiosenny. Mam nadzieję, że mimo tego, iż dawno nie pisałam, jeszcze mnie nie porzuciliście ;)





2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby posty pojawiały się częściej :)
    http://greaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki,moze wspolna obserwacja? ;) ja już.

    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania.
Zostawajcie linki do swoich blogów, jeśli takowe macie - chętnie poczytam :)